jag skriver igen!

måste tillägga en sak angående förra inlägget, glömde att även kära anna som befinner sig i USA för tillfället läser min blogg var tionde minut! tack för den mewran och kom hem och ge oss lite nyheter om världens ballaste land.

Nåja, jag håller nu på att skriver mitt andra inlägg för den här månaden är det inte otroligt!? Svaret är jo. Jag och käraste har i alla fall kommit hem efter en underbar helg med massa fett och fett´och lite mys. Nu är det höstlov och alla gillar höst och mina bröst. Eeeelller!? Mitt höstlov ska gå enligt en bebis livsstil äta, bajsa och sova, ungefär. Nej nu måste jag lägga bloggen åt sidan ett tag har uppdaterat alldeles för mycket nu, känner mig blottad.

Och nu till höjdpunkten en bild på mig eller någon annan , ooooh.


min pressbild. dom som känner mig tolkar rätt.

Kommentarer
Postat av: ker

jag skrattade minst två gånger

2008-10-29 @ 12:05:00
Postat av: erkan duvet

"jag skriver igen och Aldrig Mer" borde rubriken vart....

2009-01-22 @ 14:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0